August 4, 2021 raz

Burger king | Thanks for keeping it real

חיפוש מהיר ברשת לצמד המילים ”בורגר קינג” יכול למצוא לכם המון ציוצי שנאה של אנשים, בעיקר כאלו שהייתה להם חוויה שלילית כשאכלו באחד מסניפי רשת הבורגרים הענקית ”בורגר קינג”.
לאחרונה, בורגר קינג החליטה לשנות כיוון לתפריט עשוי 100% מרכיבים טבעיים ואיכותיים ולשיווק אותנטי בהתאם דבר שמאפשר להם ליצור שיח הרבה יותר פתוח ובגובה העיניים עם הלקוחות.
כדי להשיק את התפריט החדש שלהם, הרשת לקחה את כל הביקורת השלילית שמצאה ברשת, ובעצם ‘הצדיקה’ את השונאים שלה, באמצעות קליפ ושיר בסגנון ראפ מלא בביקורת עצמית, שמתייחס לכל אותם ציוצים אמיתיים שיש ברשת.
בנוסף, בורגר קינג פיזרה מדבקות ממותגות ברחובות ובמקומות שונים עם ציוצי ביקורת אמיתיים שנכתבו עליה, ועם התשובה שלהם לכל אותם ‘הייטרים’ שהיא בעצם התפריט החדש והמשופר שלהם.
סריקה של הברקוד בכל אותם סטיקרים מוביל לאתר בו תוכלו להצביע עבור המנה האהובה עליכם בבורגר קינג.
מהלך מקורי שחוצה את גבולות האינטרנט, מצליח לקחת את הביקורות על האוכל הלא טעים שהיה בעבר ולייעל אותן לטובת המטרה החדשה – שיווק התפריט החדש.
והכי חשוב, השיר היסטרי!!

Coca cola | מהדורה של כבוד

קוקה קולה ישראל במהלך שיווקי לכבוד אולימפיאדת “טוקיו 2020” הוציאה מהדורת של 8 פחיות שונות, כהוקרה למדליות האולימפיות של ישראל בכל הזמנים ובנוסף, כאות כבוד לספורטאי העבר והווה של ישראל. על גבי הפחית יופיעו שנת האולימפיאדה, העיר וענף הספורט בו זכתה ישראל. גם צבע הפחית מקבל חידוש ומתאים את עצמו לצבע המדליה הרלוונטי.
קוקה קולה הגדילה לעשות, והפכה את המהדורה כולה למהדורה מוגבלת, שתהפוך במהרה למהדורת אספנים. מהלך של מהדורה מוגבלת משדר משהו עם מגבלה של זמן, אקסקלוסיביות שמעשירה את הסיפור של המותג ומאפשרת לו לקדם באמצעות הרעיון את מוצריו הרגילים ואלו שבמהדורות מוגבלות.

Oreo

למי מאיתנו ההורים, לא קרה הרגע המתסכל הזה שחיכינו לסוף היום כדי ליהנות מקצת שקט, קפה ומשהו מתוק וטעים לצידו. אבל ברגע שהכנו את הקפה ופתחנו את דלת המקרר, גילינו שלא נשאר כלום, והילדים זללו לנו (שוב) הכל…
אוריאו יצאו בקמפיין מקורי שמתיישב על התובנה שהורים נוהגים ”להחביא” ממתקים מהילדים.
הם ייצרו עטיפות אריזה שונות לעוגיות שלהם, בדמות מוצרים אחרים, החל מעיצובים של ירקות ועד ספרים. כל דבר שהוא נחשב “מרחיק” ילדים. המטרה היא כמובן, שיישאר יותר להורים 😉
כדי להתאים את הקמפיין לסושיאל, אוריאו הציעו פרס של 25 אלף דולר למי שיעלה את התמונה המקורית והיצירתית ביותר ”להחביא” אוריאו.

חידוש החודש

טיקטוק משיקה סוג חדש של מודעות בשם: ספארק אדס.
באמצעות מודעות אלו מותגים יוכלו לבחור סרטון מתוך חשבון טיקטוק קיים, ובאישורו של הטיקטוקר, לעלות קמפיין ממומן עם הסרטון.
מדובר בחידוש משמעותי, שיצור שיתופי פעולה מעניינים בין מותגים ויוצרי תוכן!

, ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Contact
Contact
רוצים לדבר?