July 4, 2023 raz

אני חושב.ת להטמיע כלי בינה מלאכותית בעסק שלי – מאיפה מתחילים?

כל פוסט שני ברשתות מדבר על בינה מלאכותית. על הקסמים שאפשר לעשות עם Midjourney, על הפלאים שעושה Chatgpt, אבל איפה זה פוגש אתכם בעסקים? איך המהפכה הזו, שהרבה מגדירים אותה כהמהפכה הגדולה ביותר מאז המוצא האינטרנט – יכולה לעזור לארגון שלכם? האם יש כלים שיכולים לייעל לכם את העבודה? האם יש מחלקה או צוות שאילו ילמדו לעבוד עם כלי AI, יוכלו לעבוד טוב יותר, מהיר יותר, יוכלו להתעסק באסטרטגיה ופחות בעבודות ביצועיסטיות שוחקות?

הטמעת כלי AI בארגון שלכם, בצוות, במחלקה – מאיפה מתחילים?

שלב ראשון - זיהוי הצרכים

מהן הנקודות הכי “כואבות” אצלכם?
מהם הדברים שמעכבים אתכם או מסרבלים לכם את העבודה? האם זה שירות לקוחות מאסיבי?
האם זה תפעול מערכת אוטצמיה?
האם זה שיווק אינהאוס שאתם מבצעים?

שלב שני - הבנת היכולות והכלים הקיימים בשוק

עכשיו כשהבנו מהם הצרכים, כדאי שנמפה את הכלים שיכולים לסייע לנו. יש המון ויותר מדי כלים על המדף. השלב הזה הוא קריטי, היות וקיימת הצפה של מידע וסחרחורת טכנולוגית בעולם ה- AI. חשוב להתייעץ עם מי שמבין בתחום על מנת לקבל רק את הטופ של מה שאתם צריכים והכי חשוב – הכלים שיתנו לכם הכי הרבה ערך.
*קרדיט תמונה: מנהלת הסטודיו שלנו’ שלי אור גיסר – שווה ומומלץ לעקוב אחריה לקבל עדכונים וסקירות על כלים חדשים בעולם הגרפיקה והוידאו

שלב שלישי - תבינו איזו דאטה יש לכם

מודלים של בינה מלאכותית מופעלים על ידי נתונים. את חלקם אפשר ממש לאמן על גבי הנתונים שלכם ובכך להעריך אותם, לנתח אותם וכו’.
חשוב להבין מהי איכות הנתונים שלכם והאם יש גישה מלאה אליהם.

שלב רביעי- בחירת פתרונות AI מתאימים

בהתבסס על הצרכים, היעדים והנתונים העסקיים שלכם ובהבנה של איזה כלים הכי איכותיים קיימים היום עבורנו, אנחנו נבחר את פתרונות ה- AI המתאימים.
זה יכול להיות כלי מדף שאפשר להתחיל להשתמש בו או כלים שצריך לעשות להם אדפטציה כלשהי לארגון המסוים שלכם (לדוגמה: שירות צ’ט בוט המבוסס על chatgpt).

שלב חמישי - הדרכת הצוות

זהו חלק סופר קריטי. אפשר להטמיע את הכלים הכי מדהימים ביקום, אם לא נלמד את הצוות הרלוונטי “ונכריח” אותו לתרגל, זה פשוט לא יעבוד.
אנחנו מורגלים כל כך הרבה שנים לעבוד בצורה מסוימת ועל מנת לשנות הרגלי עבודה, צריך תרגול תרגול תרגול.

שלב שישי - הגדלת הערך

ככל שארגון שלכם ירגיש יותר בנוח עם בינה מלאכותית, תוכלו להתחיל לחקור תחומים אחרים בהם בינה מלאכותית יכולה להביא לכם ערך. בין אם זה בהרחבת השימוש הקיים ובין אם זה ביישום כלי AI חדשים.

מרגישים שהארגון שלכם מוכן להתחיל להטמיע הרגלי עבודה חדשים בעזרת כלי AI? מוזמנים לדבר איתו ולקחת חלק בעידן החדש
דברו איתנו >>

וכמובן מוזמנים להצטרף לקבוצת הווצאפ שלו לעדכונים והעשרה

, , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Contact
Contact
רוצים לדבר?