August 4, 2022 raz

קניה ווסט משיק בדרך שלו

לפני חצי שנה, הראפר קניה ווסט ו- Balenciaga רמזו על שיתוף פעולה במסגרתו הם ישיקו יחד קו של פריטי אופנה, שאמורים לייצג מוצרים יום יומיים, וחברו גם למותג האופנה GAP שידוע כרשת אופנה עממית. החיבור ל-GAP נבע מתובנה אסטרטגית וערכית, כאמור – המוצרים החדשים אמורים להיות עממיים ונגישים לכל.

מאותו הרגע החלו להופיע שלל כתבות יח”צ במגוון אתרים ובלוגים ברחבי העולם, ובשלב השני החלו להציג טיזרים בערוצי הסושיאל של קניה ווסט ושאר השותפים לגבי מיקומים פיזיים, והקולקציה החדשה.
הטיזרים הובילו את הלקוחות, עוקבים ומעריצים להגיע פיזית לאותם מקומות במיאמי, שיקגו וניו-יורק, לרוב מדובר במגרשי חניה גדולים ושוממים.

ומה קרה באותם מגרשי חניה?
קבוצת משאיות שחורות, הגיעו לאותם חניונים ריקים, מהמשאיות יצאו אנשים לבושים שחור מכף רגל ועד ראש (כולל), אנשי הצוות הוציאו מאות של שקיות זבל שחורות מלאות בבגדים מהקולקציה החדשה.

האם הם חילקו אותם כמו שצריך לאנשים שהגיעו? כמובן שלא…
הם פשוט השליכו את השקיות לפחי אשפה ריקים שהיו במתחמים.

מאותו הרגע החלה הסתערות מטורפת של אנשים על פחי הזבל ועל הבגדים במטרה למצוא את המידות הנכונות.
אבל מה שיותר מעניין, זה שהפריטים כבר זמינים לרכישה באתר בית האופנה ובקרוב גם יהיו זמינים בחנויות נבחרות של גאפ, בטווח מחירים של מאות עד אלף דולר לפריט! דבר שנוגד לחלוטין את “העממיות” שרצו להביא בהתחלה. וכאן הביקורת, לראות אלפי אנשים חלקם בעלי אמצעים, מחטטים בפחים כדי למצוא פריט לא ייחודי. מוכיחה שכשמדובר במיתוג הנכון, אנשים יעשו הכל.

קורונה (הבירה) מציגים: להשיק עם משפיענים מבלי להוציא כסף!

חברת קורונה, השיקה ליין של משקה טרופי אלכוהולי בפחית באקוודור. אלא שתושבי אקוודור, מעולם לא שמעו על המשקה הטרופי של חברת קורונה וכולם נטו לחשוב שמדובר בעוד משקה בירה בפחית.
החברה, הגיעה לתובנה שיש לבצע פעילות שתשיג 3 מטרות: חשיפת המשקה לקהל, חינוך הקהל לכך שלא מדובר במשקה בירה ושלוש להפוך את זה לפשוט וקל להשיג טעימה מהמשקה החדש.
ואם שכחנו עוד משהו? התקציב היה “לא גדול” בלשון המעטה.
בשקלול כל המטרות והתקציב הנמוך, קורונה החליטו לפנות למהלך משפיענים אבל לא כזה שמוכר לכולנו.
הם הרימו דוכן משקאות באקוודור והפכו את כל מי שחפץ ל”משפיען” שלהם. כל מה שצריך לעשות זה לצלם את עצמך טועם את המשקה בפחית.
התוצאה? 17 ימים של פעילות – 5,038 משפיענים! 1.6K עוקבים באינסטגרם, 84% דירגו את המשקה באופן חיובי, 297% עליה במכירות והכי חשוב: 0$ בכסף על משפיענים
!

היינץ: יום הצ'יפס

חברת היינץ העולמית יצאה במהלך לכבוד יום הצ’יפס.
היא שמה לב שצרכנים מתוסכלים מכך שהם לא מצליחים לטבול מספיק קטשופ/מיונז על הצ’יפס שלהם ומסתפקים בטעם מועט של הרוטב.
היינץ הגדילה לעשות ואפילו המציאה מונח לתחושה: ” friestratio” שזה שילוב של צ’יפס ותסכול באנגלית.
היינץ, כמו היינץ לא מסתפקים רק בלעלות סוגייה מעצבנת, הם גם הגיעו עם פתרון:
Spoon Fries מארז צ’יפס בצורת כפיות, ומאפשר לקחת בדיוק את כמות הרוטב הרצויה על מנת להרגיש את הטעם כמו שאוהבים

תרשמו את המספר: אנה זק

מספר הטלפון מהלהיט של אנה זק “מי זאת”, כבר הפך לאחד הפזמונים הכי מוכרים בישראל.
אחרי שחילקה את מספר הטלפון הפרטי שלה במסגרת קידום יחצני לסינגל החדש שלה, ואף דיברה עם מעריצים בלייב, אנה זק עושה צעד מעורר השראה וקריאטיבי במיוחד. את מספר הטלפון שהפך לפזמון שכל בני הנוער בישראל, אנה החליטה להעניק לעמותת ”אותות” המספקת בית חם לכל מי שנמצא במצוקה ובעיקר לבני נוער.

קניה ווסט משיק בדרך שלו

לפני חצי שנה, הראפר קניה ווסט ו- Balenciaga רמזו על שיתוף פעולה במסגרתו הם ישיקו יחד קו של פריטי אופנה, שאמורים לייצג מוצרים יום יומיים, וחברו גם למותג האופנה GAP שידוע כרשת אופנה עממית. החיבור ל-GAP נבע מתובנה אסטרטגית וערכית, כאמור – המוצרים החדשים אמורים להיות עממיים ונגישים לכל.
מאותו הרגע החלו להופיע שלל כתבות יחצ במגוון אתרים ובלוגים ברחבי העולם, ובשלב השני החלו להציג טיזרים בערוצי הסושיאל של קניה ווסט ושאר השותפים לגבי מיקומים פיזיים, והקולקציה החדשה. הטיזרים הובילו את הלקוחות, עוקבים ומעריצים להגיע פיזית לאותם מקומות במיאמי, שיקגו וניו-יורק, לרוב מדובר במגרשי חניה גדולים ושוממים.
ומה קרה באותם מגרשי חניה? קבוצת משאיות שחורות, הגיעו לאותם חניונים ריקים, מהמשאיות יצאו אנשים לבושים שחור מכף רגל ועד ראש (כולל), אנשי הצוות הוציאו מאות של שקיות זבל שחורות מלאות בבגדים מהקולקציה החדשה.
האם הם חילקו אותם כמו שצריך לאנשים שהגיעו? כמובן שלא…
הם פשוט השליכו את השקיות לפחי אשפה ריקים שהיו במתחמים.
מאותו הרגע החלה הסתערות מטורפת של אנשים על פחי הזבל ועל הבגדים במטרה למצוא את המידות הנכונות.
אבל מה שיותר מעניין, זה שהפריטים כבר זמינים לרכישה באתר בית האופנה ובקרוב גם יהיו זמינים בחנויות נבחרות של גאפ, בטווח מחירים של מאות עד אלף דולר לפריט! דבר שנוגד לחלוטין את “העממיות” שרצו להביא בהתחלה. וכאן הביקורת, לראות אלפי אנשים חלקם בעלי אמצעים, מחטטים בפחים כדי למצוא פריט לא ייחודי. מוכיחה שכשמדובר במיתוג הנכון, אנשים יעשו הכול.

קורונה (הבירה) מציגים: להשיק עם משפיענים מבלי להוציא כסף!

חברת קורונה, השיקה ליין של משקה טרופי אלכוהולי בפחית באקוודור. אלא שתושבי אקוודור, מעולם לא שמעו על המשקה הטרופי של חברת קורונה וכולם נטו לחשוב שמדובר בעוד משקה בירה בפחית.
החברה, הגיעה לתובנה שיש לבצע פעילות שתשיג 3 מטרות: חשיפת המשקה לקהל, חינוך הקהל לכך שלא מדובר במשקה בירה ושלוש להפוך את זה לפשוט וקל להשיג טעימה מהמשקה החדש.
ואם שכחנו עוד משהו? התקציב היה “לא גדול” בלשון המעטה.
בשקלול כל המטרות והתקציב הנמוך, קורונה החליטו לפנות למהלך משפיענים אבל לא כזה שמוכר לכולנו.
הם הרימו דוכן משקאות באקוודור והפכו את כל מי שחפץ ל”משפיען” שלהם. כל מה שצריך לעשות זה לצלם את עצמך טועם את המשקה בפחית.
התוצאה? 17 ימים של פעילות – 5,038 משפיענים! 1.6K עוקבים באינסטגרם, 84% דירגו את המשקה באופן חיובי, 297% עליה במכירות והכי חשוב: 0$ בכסף על משפיענים.

היינץ: יום הצ'יפס

חברת היינץ העולמית יצאה במהלך לכבוד יום הצ’יפס.
היא שמה לב שצרכנים מתוסכלים מכך שהם לא מצליחים לטבול מספיק קטשופ/מיונז על הצ’יפס שלהם ומסתפקים בטעם מועט של הרוטב.
היינץ הגדילה לעשות ואפילו המציאה מונח לתחושה: ” friestratio” שזה שילוב של צ’יפס ותסכול באנגלית.
היינץ, כמו היינץ לא מסתפקים רק בלעלות סוגייה מעצבנת, הם גם הגיעו עם פתרון:
Spoon Fries מארז צ’יפס בצורת כפיות, ומאפשר לקחת בדיוק את כמות הרוטב הרצויה על מנת להרגיש את הטעם כמו שאוהבים

תרשמו את המספר: אנה זק

מספר הטלפון מהלהיט של אנה זק “מי זאת”, כבר הפך לאחד הפזמונים הכי מוכרים בישראל.
אחרי שחילקה את מספר הטלפון הפרטי שלה במסגרת קידום יחצני לסינגל החדש שלה, ואף דיברה עם מעריצים בלייב, אנה זק עושה צעד מעורר השראה וקריאטיבי במיוחד. את מספר הטלפון שהפך לפזמון שכל בני הנוער בישראל, אנה החליטה להעניק לעמותת ”אותות” המספקת בית חם לכל מי שנמצא במצוקה ובעיקר לבני נוער.

, ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Contact
Contact