הייניקן: שלטי חוצות OUT תריסים של ברים IN
חברת הייניקן, יצאה בקמפיין פרסום OOH (Out of Home) ויצרה פלטפורמת מדיה פרסומית חדשה שכולה על תריסי הברים האהובים ביותר בעולם. על ידי הפרסום על תריסי הברים הסגורים הם מסייעים להם להתקיים כלכלית ובנוסף, יוצרים פלטפורמה פרסומית חדשה שעוד לא נראתה.
נכון להיום למעלה מ-5,000 ברים הפכו לשטח פרסומי עבור המותג. 7.5 מיליון יורו הלכו ישירות לברים, וברים נוספים מצטרפים מדי שבוע לפרויקט. קמפיין ה- Shutter Ads של הייניקן הביא 40% יותר ערך מדיה מה-OOH המסורתי, ועל הדרך סייע להמון ברים להיפתח מחדש.
רשת הסופרים Edeka: שקית הפלסטיק הראשונה שנותנת חיים!
זיהום שקיות הפלסטיק, כבר מזמן הפך להיות בעיה של כולנו. מדי יום מחולקים אלפי ואלפי שקיות שמזהמות את הסביבה ואף גורמות לחנק ומוות של חיות.
כדי לנסות לעזור, חברת הסופרמרקטים הגרמנית
Edeka פתחה ביוזמה מקורית, ולקחה צעד קדימה את הנושא הסביבתי, מעבר לשקיות הבד או הנייר.
FEEDitBAG מאת Edeka זו שקית ת מתכלה עם זרעים מובנים.
השקית פותחה כדי לעזור לצרכנים לשנות את ההרגלים שלהם. מדובר בשקית הראשונה שנותנת חיים במקום לקחת אותם. בכל שקית יש זרעי פירות וירקות שונים. ולאחר השימוש כשקית קניות, FEEDitBAG הופך לשקית לפסולת אורגנית כדי להצמיח חיים חדשים. השקית עשויה מ- 100% חומר מתכלה וממשאבים מתחדשים.
ריסס בוחנת את אהבת הקהל
חברת הממתקים העולמית Reesse’s יצאה במהלך דיגטלי לטווח ארוך ובו היא משיקה את אוניברסיטת ריסס, היא בנתה אתר רשמי לקולג’ ואפילו פתחה אינסטגרם וטיקטוק יעודיים.
באתר תוכלו למצוא רשימת קורסים כמו עיצוב ומדעים אבל כמובן עם טוויסט מתוק.
ברישום לאוניברסיטה בעצם הקהל זוכה להיות חלק מהקהילה הכי נאמנה למותג, מעדכונים שוטפים ופעילויות פרס באופן קבוע
@reesesuniversity Feeling like a Fighting Cuppy #reesesuniversity #sponsor ♬ original sound – reesesuniversity
בדרך לבחירות עוצרים לראות מה קורה בעולם!
50% מאוכלוסיית הודו הן נשים, אולם רוב חברי הפרלמנט ההודי מורכב מגברים דבר שמשאיר מחצית מהאוכלוסייה ללא ייצוג או קול להשפיע. קמפיין של תנועת Shakti בשיתוף עיתון הדיילי המוביל בהודו, בא לגשר על הפער ולהביא לייצוג הולם מגדרי בקביעת המדיניות.
Shakti, ארגון לא מפלגתי הנלחם למען שוויון מגדרי בפוליטיקה בשיתוף Times of India השיקו קמפיין שהפך את העלמת העין כלפי ייצוג נשים לבלתי אפשרי. הם התחילו בביהאר, המדינה הענייה והאנאלפביתית ביותר בהודו.
הם למעשה, לקחו את תופעת הסלפי, והפכו כל תמונה שקיבלו למועמדות למפלגה, תוך ציון ההישגים של האישה.
הם חברו ל-140 ארגונים לא ממשלתיים שהגיעו ל-45,000 כפרים כדי לגייס עובדות מפלגה שישלחו את “הסלפי מועמדת” שלהן למנהיגי המפלגות המקומיות שלהם.
ככל שנשלחו יותר סלפיז של נשים בהודו, השיח הוגבר והקמפיין סוקר בדיונים רבים.
תוצאות הקמפיין הובילו לעלייה של 25% בבחירת נשים למועמדות במפלגות השונות. במדינת בנגל, הקמפיין הביא לכך שמפלגת השלטון נתנה 45% מהמושבים שלה לנשים.
הקמפיין הזה הפך לתנועה של נשים מנהיגות, וסולל את הדרך לדמוקרטיה אמיתית.
הייניקן: שלטי חוצות OUT תריסים של ברים IN
חברת הייניקן, יצאה בקמפיין פרסום OOH (Out of Home) ויצרה פלטפורמת מדיה פרסומית חדשה שכולה על תריסי הברים האהובים ביותר בעולם. על ידי הפרסום על תריסי הברים הסגורים הם מסייעים להם להתקיים כלכלית ובנוסף, יוצרים פלטפורמה פרסומית חדשה שעוד לא נראתה.
נכון להיום למעלה מ-5,000 ברים הפכו לשטח פרסומי עבור המותג. 7.5 מיליון יורו הלכו ישירות לברים, וברים נוספים מצטרפים מדי שבוע לפרויקט.
קמפיין ה- Shutter Ads של הייניקן הביא 40% יותר ערך מדיה מה-OOH המסורתי, ועל הדרך סייע להמון ברים להיפתח מחדש.
רשת הסופרים Edeka: שקית הפלסטיק הראשונה שנותנת חיים!
זיהום שקיות הפלסטיק, כבר מזמן הפך להיות בעיה של כולנו. מדי יום מחולקים אלפי ואלפי שקיות שמזהמות את הסביבה ואף גורמות לחנק ומוות של חיות.
כדי לנסות לעזור, חברת הסופרמרקטים הגרמנית
Edeka פתחה ביוזמה מקורית, ולקחה צעד קדימה את הנושא הסביבתי, מעבר לשקיות הבד או הנייר.
FEEDitBAG מאת Edeka זו שקית ת מתכלה עם זרעים מובנים.
השקית פותחה כדי לעזור לצרכנים לשנות את ההרגלים שלהם. מדובר בשקית הראשונה שנותנת חיים במקום לקחת אותם. בכל שקית יש זרעי פירות וירקות שונים. ולאחר השימוש כשקית קניות, FEEDitBAG הופך לשקית לפסולת אורגנית כדי להצמיח חיים חדשים. השקית עשויה מ- 100% חומר מתכלה וממשאבים מתחדשים.
ריסס בוחנת את אהבת הקהל
חברת הממתקים העולמית Reesse’s יצאה במהלך דיגטלי לטווח ארוך ובו היא משיקה את אוניברסיטת ריסס, היא בנתה אתר רשמי לקולג’ ואפילו פתחה אינסטגרם ייעודי.
באתר תוכלו למצוא רשימת קורסים כמו עיצוב ומדעים אבל כמובן עם טוויסט מתוק.
ברישום לאוניברסיטה בעצם הקהל זוכה להיות חלק מהקהילה הכי נאמנה למותג, מעדכונים שוטפים ופעילויות פרס באופן קבוע.
@reesesuniversity Feeling like a Fighting Cuppy #reesesuniversity #sponsor ♬ original sound – reesesuniversity
בדרך לבחירות עוצרים לראות מה קורה בעולם!
50% מאוכלוסיית הודו הן נשים, אולם רוב חברי הפרלמנט ההודי מורכב מגברים דבר שמשאיר מחצית מהאוכלוסייה ללא ייצוג או קול להשפיע.
קמפיין של תנועת Shakti בשיתוף עיתון הדיילי המוביל בהודו, בא לגשר על הפער ולהביא לייצוג הולם מגדרי בקביעת המדיניות.
Shakti, ארגון לא מפלגתי הנלחם למען שוויון מגדרי בפוליטיקה בשיתוף Times of India השיקו קמפיין שהפך את העלמת העין כלפי ייצוג נשים לבלתי אפשרי.
הם התחילו בביהאר, המדינה הענייה והאנאלפביתית ביותר בהודו.
למעשה הם, לקחו את תופעת הסלפי, והפכו כל תמונה שקיבלו למועמדות למפלגה, תוך ציון ההישגים של האישה.
הם חברו ל-140 ארגונים לא ממשלתיים שהגיעו ל-45,000 כפרים כדי לגייס עובדות מפלגה שישלחו את “הסלפי מועמדת” שלהן למנהיגי המפלגות המקומיות שלהם.
ככל שנשלחו יותר סלפיז של נשים בהודו, השיח הוגבר והקמפיין סוקר בדיונים רבים.
תוצאות הקמפיין הובילו לעלייה של 25% בבחירת נשים למועמדות במפלגות השונות.
במדינת בנגל, הקמפיין הביא לכך שמפלגת השלטון נתנה 45% מהמושבים שלה לנשים.
הקמפיין הזה הפך לתנועה של נשים מנהיגות, וסולל את הדרך לדמוקרטיה אמיתית.