June 1, 2022 Kanibal

חודש הגאווה קרב – אלו המקדימים:

זו לא השנה הראשונה שבה חברת הענק OREO מקדמת מהלכים לקראת חודש הגאווה ביחד עם העמותה הגדולה ביותר בארה”ב PFLAG לתמיכה בקהילה הלהט”בית ומשפחותיהם.
השנה חברת העוגיות לקחה את זה צעד קדימה כשהשיקה ליין עוגיות מיוחד עם אריזה מעוצבת בצבעי הגאווה ובמשפטים המביעים תמיכה, על האריזה יש גם מקום לרוכשים לכתוב כמה מילים, ולהביע את עצמם בהקשר. השוס העיקרי אגב הוא בעוגיות עליהן מוטבעת המילה PROUD

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by OREO (@oreo)

גם בארץ יש את מי שממהר להקדים את חודש הגאווה.
רשת הסופרים התל אביבית am:pm יצאה בתחילת חודש מאי בקמפיין #לא_חודש_הגאווה, במסגרתו התמלאה תל אביב במודעות המכריזות כי החודש הוא “לא חודש הגאווה”.
הקמפיין המינימליסטי צבע את העיר בצבעי הגאווה, אפילו לפני שהעירייה בעצמה החלה לתלות דגלים ברחבי העיר לקראת חודש יוני. תושבי העיר והלקוחות יתקלו בדגל בסניפי הרשת, בתחנות אוטובוס, מסכים בדיזינגוף סנטר ועוד.
הרשת לקחה את הביקורת שהקהילה הגאה משמיעה כבר שנים ובעוד שמותגים אחרים מחכים לחודש יוני להחליף את תמונת הפרופיל או להשיק מוצר חדש בצבעי הגאווה, החליטה הרשת להעביר את המסר שחודש הגאווה קיים בכל השנה.

כשכולם רוצים הייטק 'פפסי' בקמפיין שהופך את כולם ל''האקרים''

בקמפיין החדש Pepsi Code של חברת המשקאות, ‘פפסי’ ”פורצת” לאתרים הגדולים בעולם!
מותגים מוציאים מיליונים כדי להופיע באתרים שונים ברחבי העולם תוך שימוש בפורמטים שונים ולעתים לא יעילים.
Pepsi Code הצליחה לחצות את מחסומי השיווק, הזמן והפרסום בכך שגרמה לעוקבי הטוויטר שלה להעביר את המסר של פפסי לאתרים שבהם אפילו מדיה בתשלום לא הצליחה להגיע.
לכן, בעוד שאחרים משלמים מיליוני דולרים כדי להופיע באתרים החשובים בעולם, פפסי הפכה אלפי עוקבים ל”האקרים”, כך שממחשביהם ועם קוד HTML, הם ישימו הודעה באלפי אתרים ברחבי העולם, הכול תמורת פפסי.

ללא תקציב פרסום, אפילו לא משפיען אחד, רק קוד HTML דרך טוויטר, ופפסי כצ’ופר, המותג הצליח לשנות את השיחה ולהגביר את האינטראקציות עם העוקבים שלו, שהדביקו את הקוד ולקחו את המסר של פפסי לאתרים החשובים והגדולים בעולם. גם כאלו שהם ללא שטח פרסומי כמו: נאסא, הבית הלבן, ניו יורק טיימס, טסלה, דף הבית של גוגל, אפל, נייקי, סוני, והשיא היה באתר קוקה קולה.

איקאה: אל תעירו את התינוק

אין כמו פלייליסט של רעש לבן ומוזיקה מרגיעה ב-Spotify כדי לעזור לתינוקות לישון. נכון?
יש רק בעיה אחת… רוב האנשים משתמשים באפליקציית המוזיקה בחינם, כלומר הם חשופים לפרסומות באפליקציה כל הזמן.
אז עכשיו בואו נדמיין את הסיטואציה מחדש:
הפעלתם פלייליסט שינה שעוזר לתינוק להירדם תוך כמה רגעים, אתם כבר מדמיינים את הערב השקט, את המשימות שתשלימו בזמן שהוא ישן, אבל לפתע קופצת פרסומת רעשנית באפליקציה שמעירה את התינוק והורסת לכם את התכניות.
חברת הריהוט איקאה, רצתה להראות כמה היא מתחשבת בהורים חסרי שעות שינה, והוציאה קמפיין מודעות ספוטיפיי מיוחד להורים. היא טירגטה את הפלייליסט שינה לתינוקות האהוב ביותר באפליקציה, ויצרה מודעות בהן הקריין לוחש את המסר בקול מרגיע ושקט כזה שמשתלב עם שאר הפלייליסט.
המודעות האלו היו חלק מקמפיין לקידום חדרי השינה של איקאה, בלחיצה אחת על הכפתור במודעה יכלו ההורים להגיע לאביזרים שיעזרו לילדים שלהם לישון טוב יותר.
כמה הרעיון היה מוצלח? המודעות קיבלו 164% יותר הקלקות בהשוואה לשיעור הסטנדרטי של Spotify.

מפלצת של קמפיין

חודש מאי הוא חודש המודעות לסרטן העור. העמותה Melanoma Foundation, רצתה לעורר את השיח בחודש בזכות קמפיין מיוחד במינו ששילב את הרשת עם המציאות.
הם יצרו טיזרים והזהירו את המתרחצים בחוף מפני חיה מסוכנת בחוף שתוקפת.
וביחד עם אמנים מקומיים הם יצרו במשך יומיים מפלצת מלנומה ענקית, חילקו קרם הגנה וחולצות כיסוי והקרינו לצופים בחוף סרטונים על סרטן העור.
התוצאות היו מדהימות עם אלפי פוסטים, תיוגים, ושיתופים של אנשים. עד כה הקמפיין צבר למעלה ממאה אלף חשיפות ברשתות החברתיות, תמונות של אנשים ליד מפלצת החול צבעו את הרשת עם האשטג #BewareBesafe

חודש הגאווה קרב – אלו המקדימים:

זו לא השנה הראשונה שבה חברת הענק OREO מקדמת מהלכים לקראת חודש הגאווה ביחד עם העמותה הגדולה ביותר בארה”ב PFLAG לתמיכה בקהילה הלהט”בית ומשפחותיהם.
השנה חברת העוגיות לקחה את זה צעד קדימה כשהשיקה ליין עוגיות מיוחד עם אריזה מעוצבת בצבעי הגאווה ובמשפטים המביעים תמיכה, על האריזה יש גם מקום לרוכשים לכתוב כמה מילים, ולהביע את עצמם בהקשר. השוס העיקרי אגב הוא בעוגיות עליהן מוטבעת המילה PROUD

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by OREO (@oreo)

גם בארץ יש את מי שממהר להקדים את חודש הגאווה.
רשת הסופרים התל אביבית am:pm יצאה בתחילת חודש מאי בקמפיין #לא_חודש_הגאווה, במסגרתו התמלאה תל אביב במודעות המכריזות כי החודש הוא “לא חודש הגאווה”.
הקמפיין המינימליסטי צבע את העיר בצבעי הגאווה, אפילו לפני שהעירייה בעצמה החלה לתלות דגלים ברחבי העיר לקראת חודש יוני. תושבי העיר והלקוחות יתקלו בדגל בסניפי הרשת, בתחנות אוטובוס, מסכים בדיזינגוף סנטר ועוד.
הרשת לקחה את הביקורת שהקהילה הגאה משמיעה כבר שנים ובעוד שמותגים אחרים מחכים לחודש יוני להחליף את תמונת הפרופיל או להשיק מוצר חדש בצבעי הגאווה, החליטה הרשת להעביר את המסר שחודש הגאווה קיים בכל השנה.

כשכולם רוצים הייטק 'פפסי' בקמפיין שהופך את כולם ל''האקרים''

בקמפיין החדש Pepsi Code של חברת המשקאות, ‘פפסי’ ”פורצת” לאתרים הגדולים בעולם!
מותגים מוציאים מיליונים כדי להופיע באתרים שונים ברחבי העולם תוך שימוש בפורמטים שונים ולעתים לא יעילים.
Pepsi Code הצליחה לחצות את מחסומי השיווק, הזמן והפרסום בכך שגרמה לעוקבי הטוויטר שלה להעביר את המסר של פפסי לאתרים שבהם אפילו מדיה בתשלום לא הצליחה להגיע.
לכן, בעוד שאחרים משלמים מיליוני דולרים כדי להופיע באתרים החשובים בעולם, פפסי הפכה אלפי עוקבים ל”האקרים”, כך שממחשביהם ועם קוד HTML, הם ישימו הודעה באלפי אתרים ברחבי העולם, הכול תמורת פפסי.

ללא תקציב פרסום, אפילו לא משפיען אחד, רק קוד HTML דרך טוויטר, ופפסי כצ’ופר, המותג הצליח לשנות את השיחה ולהגביר את האינטראקציות עם העוקבים שלו, שהדביקו את הקוד ולקחו את המסר של פפסי לאתרים החשובים והגדולים בעולם. גם כאלו שהם ללא שטח פרסומי כמו: נאסא, הבית הלבן, ניו יורק טיימס, טסלה, דף הבית של גוגל, אפל, נייקי, סוני, והשיא היה באתר קוקה קולה.

איקאה: אל תעירו את התינוק

אין כמו פלייליסט של רעש לבן ומוזיקה מרגיעה ב-Spotify כדי לעזור לתינוקות לישון. נכון?
יש רק בעיה אחת… רוב האנשים משתמשים באפליקציית המוזיקה בחינם, כלומר הם חשופים לפרסומות באפליקציה כל הזמן.
אז עכשיו בואו נדמיין את הסיטואציה מחדש:
הפעלתם פלייליסט שינה שעוזר לתינוק להירדם תוך כמה רגעים, אתם כבר מדמיינים את הערב השקט, את המשימות שתשלימו בזמן שהוא ישן, אבל לפתע קופצת פרסומת רעשנית באפליקציה שמעירה את התינוק והורסת לכם את התכניות.
חברת הריהוט איקאה, רצתה להראות כמה היא מתחשבת בהורים חסרי שעות שינה, והוציאה קמפיין מודעות ספוטיפיי מיוחד להורים. היא טירגטה את הפלייליסט שינה לתינוקות האהוב ביותר באפליקציה, ויצרה מודעות בהן הקריין לוחש את המסר בקול מרגיע ושקט כזה שמשתלב עם שאר הפלייליסט.
המודעות האלו היו חלק מקמפיין לקידום חדרי השינה של איקאה, בלחיצה אחת על הכפתור במודעה יכלו ההורים להגיע לאביזרים שיעזרו לילדים שלהם לישון טוב יותר.
כמה הרעיון היה מוצלח? המודעות קיבלו 164% יותר הקלקות בהשוואה לשיעור הסטנדרטי של Spotify.

מפלצת של קמפיין

חודש מאי הוא חודש המודעות לסרטן העור. העמותה Melanoma Foundation, רצתה לעורר את השיח בחודש בזכות קמפיין מיוחד במינו ששילב את הרשת עם המציאות.
הם יצרו טיזרים והזהירו את המתרחצים בחוף מפני חיה מסוכנת בחוף שתוקפת.
וביחד עם אמנים מקומיים הם יצרו במשך יומיים מפלצת מלנומה ענקית, חילקו קרם הגנה וחולצות כיסוי והקרינו לצופים בחוף סרטונים על סרטן העור.
התוצאות היו מדהימות עם אלפי פוסטים, תיוגים, ושיתופים של אנשים. עד כה הקמפיין צבר למעלה ממאה אלף חשיפות ברשתות החברתיות, תמונות של אנשים ליד מפלצת החול צבעו את הרשת עם האשטג #BewareBesafe

, ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Contact
Contact