כולם מדברים היום על NFT וצריך רגע לעשות סדר
אז מה זה?
NFT = Non-Fungible Token
מטבע חד-פעמי, תעודה דיגיטלית המתבססת על טכנולוגיית בלוקצ’יין על המטבע הקריפטוגרפי אתריום.
בניגוד למטבעות קריפטו אחרים או לכסף ”רגיל”, ה-NFT הוא חד-פעמי ואי אפשר אפשר להחליף או להעתיק אותו.
הוא מגיע עם מידע ייחודי, המאפשר לאספנים ולרוכשים בעלות ואימות מקוריות על היצירות הכי מדוברות היום – יצירות דיגיטליות. היצירה יכולה להיות תמונה, איור, סרטון ואפילו גיף.
הרכישה יכולה להתבצע בכל מטבע שהיוצר מחליט, כאשר המטבע שהפך להכי מזוהה עם עולם ה- NFT הוא האיתריום.
מותגים - למה זה צריך לעניין אתכם?
חדשנות
האפשרות להיות בין המותגים הראשונים בישראל המאמצים טכנולוגיות חדשות וטרנדים בינלאומיים.
בדיוק כפי שמותגים גילו זירות תוכן חדשות, החלו לייצר אפליקציות וניסו להשתלב באמצעות קריאייטיב חכם בטרנדים אקטואליים ורלוונטיים, כך גם עכשיו.
עולם היצירות הדיגיטליות בשילוב עם הכלכלה המבוזרת ומטבעות דיגיטליים הם השיח הכי “חם” בשנה האחרונה. בחו”ל שוק היצירות הדיגיטליות נכנס חזק למותגים החזקים (נייק, אדידס, מקדונלדס ועוד…), אבל גם ברמה המקומית הקטנה יותר – מסעדות המעניקות הטבות לרוכשי ה- NFT שלהן, ניתן כבר למצוא ברחבי הרשת.
אם אתם מותג המאמץ ומשדר חדשנות כחלק מסל הערכים שלו, כדאי שתתחילו לחקור ולחשוב האם וכיצד הכי נכון לכם להשתלב בעולם החדש הזה.
אפקט ההפתעה
אחד מהדברים היפים והמרתקים ב- NFT, הוא היכולת להפתיע כל פעם מחדש. חלק מהקולקציות נמכרות מבלי לדעת איזה פריט בדיוק יתקבל (להגברת הריגוש והסקרנות), חלקן מבטיחות קולקציות המשך בעתיד ויש כאלו שאפילו מדברות על חיבור עתידי למטא וורס (כלומר, תוכלו לקנות יצירה ולאחר מכן לשוטט עמה, להיכנס לרשתות חברתיות, לנהל שיחות – באמצעותה).
מותג שיש לו את היכולת להפתיע, לאתגר ולחדש לקהילת הלקוחות שלו, הוא מותג שיגביר את הנאמנות אליו ואת הזכירות החיובית מהחוויות שהוא מייצר לאוהדים שלו.
מקור רווח חדש
נכון שלעומת יזמים פרטיים המעוניינים “לעשות מכה” בעולם ה- NFT או לפחות לייצר הכנסה נוספת משמעותית, מותגים נמצאים שם בעיקר למען מטרות שיווקיות אחרות (יצירת קהילה, פנייה לקהלים חדשים, חדשנות ועוד..), כדאי לזכור שכל מכירת יצירה במטבעות שערכם עשוי לקפוץ משמעותית מיום ליום (וכמובן גם לרדת), עשויה גם להניב רווחים יפים מאוד בעת המכירה ואפילו במכירה השנייה, השלישית והרביעית (באמצעות חוזים חכמים, ניתן לקבל עמלה על כל מכירה עתידית של היצירה הראשונית).
אלו שכבר שם ובגדול
רוצים לקחת חלק בעולם החדש והמרתק הזה?
דברו איתנו
עולם הדיגיטל משתנה בקצב מטורף – האם הארגון שלכם מוכן לעידן החדש?
Backstage by Kanibal מזמין אתכם למגוון קורסים דיגיטליים שיקחו אתכם הכי קדימה שאפשר.
למה מותגים חייבים להכיר את עולם ה- NFT?
כולם מדברים היום על NFT וצריך רגע לעשות סדר
אז מה זה?
NFT = Non-Fungible Token
מטבע חד-פעמי ,תעודה דיגיטלית המתבססת על טכנולוגיית בלוקצ’יין על המטבע הקריפטוגרפי אתריום.
בניגוד למטבעות קריפטו אחרים או לכסף ''רגיל'' , ה-NFT הוא חד-פעמי ואי אפשר אפשר להחליף או להעתיק אותו.
הוא מגיע עם מידע ייחודי, המאפשר לאספנים ולרוכשים בעלות ואימות מקוריות על היצירות הכי מדוברות היום – יצירות דיגיטליות.
בניגוד למטבעות קריפטו אחרים או לכסף ''רגיל'' , ה-NFT הוא חד-פעמי ואי אפשר אפשר להחליף או להעתיק אותו.