June 2, 2020 raz

פרסום ותוכן בעידן הקורונה – כך תהיו רלוונטיים

המשפט “תמיד פרסמנו ככה” או “אנחנו מכירים מעולה את הקהל שלנו” הפכו ללא רלוונטיים בימים בהם החברה שלנו מאמצת דפוסי התנהגות חדשים לגמרי.
אז מה כן רלוונטי?
הנה כמה טיפים לפרסום בעולם החדש:

1.הלקוחות שלכם הם כבר לא אותם לקוחות שלכם

אם עד לפני חודש יכולתם להגדיר בקלות מיהו הלקוח שלכם, מהם תחומי העניין שלו, המיקומים הג”ג, ההתנהגות שלו ברשת – כל אלו הפכו לנתונים ישנים ולא רלוונטיים.

הקהל החדש שלנו סגור רוב השעות בבית וכדאי שנחשוב על דרכים חדשות להגיע אליו ולמלא את החלל שנוצר לו בחיים במצב הנוכחי.
ימים שנחשבו לחלשים במכירות בעבר – לא בהכרח יחשבו חלשים בימינו.
אין יותר הבדל בין סופ”ש לאמצע השבוע, אין הבדל בשעות הצריכה.

2. שכחו ממה שידעתם על אינגייג'מנט

האם אי פעם חשבתם שתזכו להתאמן עם עוד 100 איש בזום? או לקחת חלק בפעילות אוריגמי רבת משתתפים בלייב פייסבוק?

המונח engagement שינה צורה וצריך לשכוח את כל מה שחשבנו עליו עד כה. כולם יושבים בבתים ופתאום יש להם זמן.

מה זה אומר כמפרסמים?
סרטוני וידאו ארוכים, לייבים בפייסבוק ובאינסטגרם, מחשבה על פורמטים של תוכן שיעשירו את הזמן של אלו הנמצאים בבית.
אתם מסעדה או מאפייה? תנו לעובדים שלכם להכין סרטונים שלהם מכינים מנות מהתפריט בבית שלהם! יש לכם איך ללמד את הקהל לעשות דברים בעצמו? דו איט!
זו האינטראקציה החדשה.

מה זה אומר כמפרסמים?
סרטוני וידאו ארוכים, לייבים בפייסבוק ובאינסטגרם, מחשבה על פורמטים של תוכן שיעשירו את הזמן של אלו הנמצאים בבית.
אתם מסעדה או מאפייה? תנו לעובדים שלכם להכין סרטונים שלהם מכינים מנות מהתפריט בבית שלהם! יש לכם איך ללמד את הקהל לעשות דברים בעצמו? דו איט!
זו האינטראקציה החדשה.

3. מושלם זה משעמם

כולם נמצאים מלאאאא זמן ברשת (כן, יותר מבדרך כלל!), מרפרשים באובססיביות את הפיד, מוצפים במיליון מסרים ומודעות.

מה עושים כדי לבלוט?
אנחנו חייבים להיות יוצאי דופן – המושלם והמוכר זה משעמם.
חברות אמיצות שידעו לפעול מלא, שינו את הלוגו או העיצוב הידוע שלהם והתאימו את המסר
אם עד עכשיו סרטון קצר או מסר קצר היה הדבר הנכון, זכרו שפתאום יש לנו זמן לצפות במודעה הארוכה הזאת ביוטיוב, יש לנו זמן לצפות בסרטון DIY של 5 דקות באינסטגרם.
בתור מפרסמים – כדאי לנו להיות שם בזמן ה”חדש” הזה שהגולשים פינו לעצמם.

United Themes Shortcode Plugin

4. אין הפקות שופוני

אין יותר צילומי לוקיישן, אין יותר עשרות ניצבים ואין יותר צוות הפקה מטורף.
אל תהיו מנותקים ובעיקר אל תפרו את הנחיות משרד הבריאות.

מה כן יש? הפקות גרילה!
הפקה חצי ביתית שצולמה במצלמת כתף בסיסית או אפילו בנייד (תבחרו אחד טוב) תשדר בימים האלו אמפתיה, אותנטיות, הבנה של המצב והכי חשוב קשר ישיר עם הלקוחות שלנו – כולנו באותה סירה.

5. רחוקים אבל מקרוב

איוונטים וירטואלים , מהופעות ועד ספורט
אמנם אנחנו לא יוכלים לצאת יותר להופעה של הלהקה האהובה עלינו או להתאמן בחדר הכושר הקבוע, או אפילו לבקר בתערוכה שבדיוק עלתה, אבל אם מנהל הדיגיטל של המותגים האלו מבין את המצב, כנראה שכבר קיבלתם הזמנה ללייב מהמותגים האהובים עליכם בפייסבוק ,באינסטגרם, ביוטיוב או בזום.

לסיכום

כולנו לקחנו פסק זמן מהחיים הרגילים שלנו וזה כולל גם מותגים, מפרסמים ומשרדי פרסום או תוכן.
תהיו מהירים, תהיו חדשנים והכי חשוב, תהיו רלוונטיים למצב.

,
Contact
Contact
רוצים לדבר?