October 8, 2024 raz

כך תכינו את המותג שלכם לטיקטוק לשנת 2025

יש כל כך הרבה עדכונים בפלטפורמה המשוגעת הזו. מלא פיצ’רים חדשים, אפשרויות פרסום משודרגות. איך נשארים אפ-טו-דייט?
בשביל זה אנחנו כאן! ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם כמשווקים צריכים לדעת כדי להכין את המותג שלכם לשנה הקרובה בטיקטוק.

מהפיכת ההודעות הישירות של טיקטוק

אחד מהשינויים הבולטים ביותר, הוא השדרוג במערכת ההודעות הישירות בפלטפורמה.
על מנת להפוך את הפלטפורמה לאישית יותר, טיקטוק הכניסה לא מעט שינויים בעולם ההודעות הישירות, כאשר מהבולטים מבניהם הוא העובדה שעד כה, ניתן היה לשלוח הודעות DM רק לעוקבים הדדיים.
כעת, תוכלו לדבר עם עוקבים פוטנציאליים (או המשפיענים שלכם) עם כולם. הפיצ’ר הזה הופך את המותג שלכם להרבה יותר זמין, נגיש ויעיל מבחינת גם מבחינת שירות לקוחות.
בנוסף, טיקטוק הציגה פיצ’ר חדש, בו תגובות לתכני טיקטוק יופנו אוטומטית להודעות ה-DM של היוצר עצמו, דבר המעודד שיחות אינטימיות יותר בין היוצרים לקהל שלהם.
יש כאן הזדמנות מצוינת לעסקים ולמשווקים להתחבר באופן ישיר יותר ללקוחות פוטנציאליים.
במידה והמותג שלכם כבר עובד עם כלי אוטומציה, תוכלו “להעסיק” עוזר וירטואלי לניהול הודעות נכנסות. פעילות כזו תבטיח תגובות מהירות ומעורבות טובה יותר עם הקהל, הגדלת ההמרות ונאמנות הלקוחות.

עליית הסרטונים הארוכים בטיקטוק (ביוטיוב מזיעים?)

ראש בראש עם יוטיוב!
בעוד שטיקטוק צברה בתחילה פופולריות בזכות תוכן הסרטונים הקצרים שלה, כעת הפלטפורמה מעודדת באופן פעיל יוצרים להפיק סרטונים ארוכים יותר.
שינוי זה פותח אפשרויות משמעותיות עבור יוצרי תוכן ומשווקים.
לדוגמה, טיקטוק מבצעת כעת מונטיזציה של סרטונים שעולים על דקה, ומתמרצת יוצרים לייצר תוכן ארוך ובכך להרוויח כסף ככל שיותר גולשים יצפו בהם.
הפלטפורמה גם הרחיבה את יכולות ההקלטה שלה ומאפשרת למשתמשים ליצור סרטונים באורך של עד 10 דקות ישירות בתוך האפליקציה! ולמי שמעדיף להקליט מראש את התוכן שלו, טיקטוק תומכת כעת בהעלאת סרטונים באורך של עד 30 דקות! שינוי מטורף לא?

אבל לפני שאתם מתלהבים ומתחילים לחפור בסרטונים שלא נגמרים, אל תשכחו שיצירת סרטונים ארוכים היא מאתגרת קהל שמשתעמם בקלות אחרי 10 שניות. אז מה בכל זאת אפשר לעשות?
טיפ מקצוענים: ודאו שמשהו משתנה בסרטון כל 5-7 שניות. הקצב המהיר הזה של שיבוש דפוסים עוזר לשמור על תשומת הלב של הצופים, ומחקה את הסגנון המהיר שמשתמשי טיקטוק התרגלו אליו בסרטונים קצרים יותר.

סרטון רוחבי: הגבול החדש של טיקטוק

בצעד מפתיע, נחשף כי טיקטוק מעודדת באופן פעיל יוצרים להקליט סרטונים רוחביים.
כדי לתמוך בפורמט החדש הזה, טיקטוק אפילו הציגה כפתור “מסך מלא” המאפשר לצופים להרחיב סרטונים אופקיים, כדי ליהנות מחווית צפייה טובה יותר.
למה אתם שואלים? ניחוש שלנו – טיקטוק מכוונת באסטרטגיה שלה, להשתלב בצורה טובה יותר עם אפליקציות של תוכן טלוויזיוני ובכך לקחת חלק מנתח שוק ה- Connected TV שהולך וצומח מדי שנה.

טיפ מקצוענים: צלמו את התוכן שלכם בפורמט אופקי של 4K. הפורמט יאפשר לכם התאמה עתידית קלה יותר לפורמט אנכי עבור פלטפורמות אחרות.

הכוח של השידור החי

שידור חי הפך לאחד הכלים המרכזיים בטיק טוק, עם אלגוריתם שמעדיף תכני לייב ומקדם אותם בעמוד “פור יו” של המשתמשים.
יש אפילו דוגמא ליוצר תוכן שהרוויח $100,000 תוך ארבעה חודשים באמצעות מכירות שעשה בלייב.

תוכן מבוסס תמונות

לא חשבנו שנגיד את זה, אבל כבר לא אומרים “לא” על תמונות מתחלפות בטיקטוק.
הפלטפורמה מציגה פיצ’ר חדש המאפשר יצירת קרוסלות תמונות בדומה לפוסטים באינסטגרם. ניתן לשלב מוזיקה יחד עם התמונות כדי להעניק חוויה עשירה יותר.

מהפכה במסחר אלקטרוני

עדכון אחרון חביב אך משמעותי, הוא בגזרת האי קומרס. טיקטוק מאפשרת היום למותגים למכור מוצרים ישירות מהאפליקציה, אפילו תוך כדי שידורי לייב.
גם בגזרת המכר, טיקטוק ממשיכה לגדול ולאיים על המובילות בשוק בתחומי המסחר המקוון.

טיקטוק הסינית משתנה במהירות מטורפת. מאפליקציה של סרטונים קצרים לבני נוער בלבד, היא הופכת להיות מפלצת תוכן שפשוט כבר אי אפשר להתעלם ממנה כחלק מתמהיל השיווק

, , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Contact
Contact
רוצים לדבר?