מחדשים לכם אוק 19

March 3, 2019
Posted in Digital
March 3, 2019 Kanibal

פיצ’ר דמוי אפליקציית הנוער TIK-TOK מגיע לאינסטגרם

אינסטגרם עשו את זה עם הסטוריז של סנאפצ’ט ועכשיו הם עושים את זה ל- טיק טוק

אם אתם לא מכירים את טיק טוק, יש מצב שאתם לא בני 15

מדובר באפליקציית המאפשרת לבני נוער ליצור סרטוני וידאו “ליפסינק” בליווי מוזיקה לבחירתם ולשתף את הקליפים עם העוקבים שלהם

ברגעים אלו, אינסטגרם עובדים על פיצ’ר שיקרא “קליפס” שיאפשר למשתמשים להקליט קטעי וידאו לסטורי, להוסיף מוזיקה ולהתאים את המהירות והטיימר של הסרטונים עצמם

?האם המלכה הבלתי מנוצחת תזכה שוב בכל הקופה או שהפעם, המעריצים יישארו נאמנים לאפליקציה שהפכה אותם לכוכבים ברגע

נפרדים מהלייק – גם בפייסבוק

רק לאחרונה הכריז צוקרברג על ניסוי של הסתרת הלייקים באינסטגרם ועכשיו, גם האחות הגדולה פייסבוק שוקלת צעד דומה

מטרת המהלך היא להפסיק את המרדף הסיזיפי אחרי לייקים ברשתות החברתיות המובילות בעולם ולהתמקד בתוכן עצמו

ככל הנראה – משתמשי פייסבוק עצמם עדיין יוכלו לראות כמה לייקים קיבלו, אבל המידע לא יהיה גלוי לחבריהם

אז האם הענקית הכחולה עומדת להיפרד מהסמל שהכי מזוהה איתה? כולנו במתח

 

פייסבוק מאפשרת לכל אחד ליצור פילטר אישי לאינסטגרם

הכלי של פייסבוק ליצירת מציאות רבודה

Spark AR

 מאפשר עכשיו לכל משתמש ליצור פילטרים מותאמים אישית ואפקטים נוספים לסטורי שלו עד לאחרונה, הפלטפורמה נפתחה רק ליוצרים מאושרים על ידי פייסבוק, אבל מעכשיו, כל אחד יכול להעשיר את הסטורי שלו ולבלות אפילו יותר זמן מול מסך

פייסבוק מקימה בית דין עצמאי לתוכן

לאור כל נושאי הרגולציה שמציפים את ענקיות הטכנולוגיה, פייסבוק החליטה להקים בית דין עצמאי לנושאי תוכן

מדובר בגוף עצמאי לחלוטין שיורכב מ- 40 נציגים מרקעים שונים, והחלטותיו יהיו סופיות

בית הדין לתוכן יהיה אחראי לבדיקת כל פנייה וערעור שיוגשו לו בנשאי תוכן בעייתי – אלימות, גזענות, פורנוגרפיה וכו

הגוף יחליט האם ראוי להסיר תכנים מסוימים וכן ישמש בית משפט לערעורים עבור אנשים וגופים הטוענים שהתוכן שלהם הוסר ללא סיבה מוצדקת

בית הדין לתוכן יתחיל לפעול לקראת נובמבר 2020

צעד מבורך? צעד מטריד? אתם תשפטו

 

גוגל מוסיפה אפשרות חדשה של קמפיין וידאו, כולל מודעות במסך הבית ביוטיוב

גוגל משיקה אופציות חדשות כדי לעזור ולנהל בצורה טובה יותר את הקמפיינים בווידאו ובכלל להגיע ללקוחות במיקומים בהם הם הכי פעילים

גוגל מוסיפה תוסף חדש לפרסומות “”TRUEVIEW בעמוד הבית של יוטיוב – הזדמנות לכל מפרסם המעוניין להשיג המרות רבות יותר בעלות ערך גבוה

הכלי הזה נותן למודעות וידאו פוטנציאל חשיפה גבוה יותר, זאת לאור העובדה שהוא ממוקם בעמוד הראשי של האתר השלישי בגודלו בעולם

, ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Contact

Let’s meet

CALL: 03-6322242

Contact